Cannelle

Łożysko koła tył Peugeot 5008, 308, Partner SNR
Sprzedam Łożysko koła tył firmy SNR R159.54



do samochodów:

Citroen: C4, Berlingo

Peugeot: 3008, 308, 5008, Partner

Rozmiar łożyska: 62x51x30

Numery oryginału: 374894



Pytania proszę kierować przez e-mail lub telefonicznie.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeK4yX.html



Zawieszenie tylnie- Belka (Citroen Berlingo,Peugeot Partner)
Mam do zaoferowania zregenerowana belkę do Citroen Berlingo (Peugeot Partner) najniższa cena tylko 520zl



Regeneracja przeprowadzana jest na oryginalnych łożyskach SNR.

Naprawa belki polega na zamontowaniu nowych elementów które zostały uszkodzone.

Montujemy nowe czopy belki ,łożyska z uszczelniaczami ,regenerujemy gniazda osadzenia łożysk .



Cena 520zl Aktualna tylko przy zwrocie swojej starej belki .

Masz pytania dzwoni lub pisz :)

Jeżeli państwa belka wygląda tak jak na dwóch ostatnich zdj to na 95% jest uszkodzony wahacz, proszę sprawdzić ile kosztuje regeneracja samego wahacza i porównać z naszą ceną

istnieje możliwości montażu lub wysyłki
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID48lix.html


Łożysko Koła Przód SNR Peugeot Citroen
GB 40574.S01

NTN-SNR

ŁOŻYSKO P. PEUGEOT 206,306,406, PARTNER; CITROEN BERLINGO XANTIA;ZX

Rozmiar otworu 42 mm

Średnica zewnętrzna 82 mm

Numer modelu GB.40574.S01

Precyzyjna ocena 5

Uszczelki Rodzaj RS / ZZ

Ilość Row Dwurzędowe
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdULbJ.html


Zawieszenie tylne- Belka Peugeot (106, 206, 306, Partner)
Jeśli zauważyłeś w swoim aucie:



niepokojące stuki w tylnym zawieszeniu,

pochylone koła,

drgające koła na boki itp.



Zgłoś się do nas aby temu zaradzić zregenerujemy twoją belkę.

Regeneracja przeprowadzana jest na oryginalnych łożyskach SNR. 

Naprawa belki polega na zamontowaniu nowych elementów które zostały uszkodzone.



Montujemy nowe czopy belki ,łożyska z uszczelniaczami ,regenerujemy gniazda osadzenia łożysk, drążki skrętne, tuleje ( simerbloki )
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgVLM5.html


Tylna belka Citroen Xsara Picasso Łódź Gwarancja 2 lata
Belka tylna zregenerowana do samochodu:



XSARA PICASSO



CITROEN BERLINGO



PEUGEOT PARTNER



wersja z abs i bez abs



Gwarancja pisemna na 2 lata



Cena obejmuje belkę z wymienionymi czopami uszczelniaczami i łożyskami igiełkowymi firmy SNR

Warunkiem jest zwrot starej belki która będzie nadawała się do ponownej naprawy.



W ofercie belki z 3 letnią gwarancją w cenie 850zł dopłata 200zł w przypadku zniszczonych drążków skrętnych.



a także belki z 3 letnią gwarancją i nowymi drążkami skrętnymi w cenie 1100zł bez dopłaty



Demontaż i montaż belki w naszym warsztacie trwa 3 godziny

Koszt 200zł



Jesteśmy bezpośrednim importerem tylnych belek i skrzyń biegów do aut francuskich z południa Francji.



Do regeneracji tylnej belki stosujemy specjalistyczne specjalistyczne narzędzia , które pozwalają na profesjonalną wymianę czopów metodą na zimno bez grzania belki palnikiem.



Jesteśmy bezpośrednim importerem tylnych belek i skrzyń biegów do aut francuskich z południa Francji.



W belce wymieniane są wyłącznie łożyska firmy SNR które są łożyskami oryginalnymi. Przeprasowujemy czopy ze stali HRC60, które są dodatkowo węglowo utwardzane, co zapobiega wolniejszemu ich korodowaniu, dzięki czemu nasze belki wytrzymują dłużej niż zakłada to gwarancja.



W przypadku uszkodzonego wahacza dopłata 100zł od strony, uszkodzone drążki skrętne dopłata 200zł

proszę dzwonić



ŁÓDŹ UL BRÓJECKA 8
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID7oGDx.html


Oś belka tylna Peugeot 206 REGENEROWANA!!! Gwarancja 2 lata!
Oś do aut 3 i 5 drzwiowych z hamulcami bębnowymi (na innych aukcjach znajdą Państwo belki do kombi, cc oraz do hamulców tarczowych).



Oferowana na tej aukcji belka jest kompletna, składa się między innymi z poprzecznicy, wahaczy, drążków skrętnych itd.



Na czym polega proces naprawy belki:



- Każda belka, która trafia do nas jest rozbierana przy pomocy specjalnych ściągaczy. Weryfikujemy stan wszystkich elementów pod względem zużycia oraz ew. przeszłości wypadkowej.

- Wymiana czopów na nowe w technologii na zimno. Ta technologia daje zdecydowanie lepsza trwałość i mniejsze ryzyko uszkodzenia przy naprawie niż technologia na gorąco. Czopy wysokiej jakości o twardości 60HRC.

- Wymiana łożysk: używamy wysokiej jakości łożysk firm Koyo, Timken, Nadella, SNR (są to producenci oryginalnych łożysk dla Peugeota, Citroena).

- Sprawdzamy gniazda osadcze łożysk oraz płetwy stabilizatora, wymiana na regenerowane w momencie jakiegokolwiek uszkodzenia.

- Sprawdzamy i ew. wymieniamy wszystkie pordzewiałe lub rozbite płetwy stabilizatora.

- Sprawdzamy i ew. wymieniamy poduszki mocujące belkę do nadwozia.



Tylko tak wykonana naprawa przywraca belkę do idealnego stanu i pozwala na długotrwałą i bezproblemową eksploatację. Każda belka regenerowana przez nasza firmę objęta jest pisemną gwarancją na 24 miesiące lub 70 000 km (co nastąpi pierwsze).



Jakie informacje należy podać podczas zamawiania belki:



- rodzaj hamulców

- rodzaj nadwozia (tj. 3D, 5D, kombi, lub CC)

- średnicę drążków skrętnych (oznaczona jest przez paski namalowane na nich -niebieskie lub żółte)

- rodzaj układu ABS (np. prawy czujnik, śruba u góry czy u dołu)



Aby odebrać gotową zregenerowaną belkę, należy zwrócić starą belkę, która będzie nadawać się do regeneracji!



W jaki sposób można naprawić u nas belkę:



- przyjechać autem wymagającym naprawy: wymienimy belkę (koszt belki + koszt wymiany 190zł) czas naprawy ok. 2h

- możemy również wysłać belkę zregenerowaną. Należy wtedy odesłać swoją (pobierana jest kaucja w kwocie 300zł zwracana po oddaniu belki zużytej jedynie eksploatacyjne, nie powypadkowej i nie uszkodzonej przy wcześniejszych naprawach). Koszt wysyłki w jedną stronę to 55zł czyli w sumie 110zł, przy płatności za pobraniem koszt wynosi 120zł. Zamówienia na belki przyjmowane są jedynie mailem lub sms'em, aby uniknąć nieporozumień. W treści należy podąć wszystkie informacje o belce, Imię i Nazwisko oraz adres do wysyłki.



Naprawiamy również belki do:



-Peugeot 106, Citroen Saxo, Citroen AX



-Peugeot 306, Citroen Xsara, Citroen Zx



-Peugeot Partner, Citroen Berlingo, Citroen Xsara Picasso



-Renault Kangoo



-Nissan Kubistar



Jesteśmy warsztatem, który specjalizuje się w naprawie tylnych belek. Naprawiamy kilkadziesiąt belek miesięcznie. Mamy odpowiednie zaplecze techniczne oraz przeszkolonych pracowników. Oprócz naprawy belek prowadzimy też serwis aut Peugeot oraz Citroen oraz wymianę opon.



Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:



www.gropro.com.pl



Nasz warsztat mieści się pod Warszawą:



Podane ceny są cenami Brutto. Na życzenie klienta wystawiamy paragon lub Fakturę Vat.



Zapraszamy!
Link: olx.pl/oferta/CID619-ID6WWfB.html



iFi AUDIO iDAC / IDEALNY / OKAZJA!

iFi Audio iDAC

Świetny DAC firmy iFi Audio w idealnym stanie zarówno technicznym jak i wizualnym.

Pełny komplet fabryczny.

W razie jakichkolwiek pytań kontakt:

mail : mczewi@o2.pl


OPIS :

W pełni wysokorozdzielcze audio (Full High-Definition Audio) przez USB (24/192 i powyżej), krystalicznie czysta muzyka wysokiej rozdzielczości. Układ przetwornika światowej klasy ESS Sabre Hyperstream, niezrównana jakość dźwięku. Asynchroniczny przesył danych po USB z technologią Bit-Perfect, umożliwia najdokładniejszą reprodukcję dźwięku. Mocny wzmacniacz słuchawkowy, 150 mW, z technologią DirectDrive, można cieszyć się muzyką HD na każdych słuchawkach. Fantastyczna dynamika oznacza więcej wszystkiego. Więcej detali, więcej muzykalności i poza wszystkim: więcej przyjemności. Kiedy jest czas na relaks – Państwa uszy zostaną potraktowane wyjątkowym, luksusowym dźwiękiem. Każda Państwa muzyka z iDACem zabrzmi powalająco.

Rozdzielczość ma znaczenie. Ale realizm odtwarzania ma znaczenie dużo większe. A ten realizm jest determinowany przez wiele czynników – technologię interfejsu USB, jakość zasilania oraz jakość analogowego stopnia wyjściowego. iDAC używa zaawansowanego, asynchronicznego/bez­jitterowego interfejsu USB (technologia przejęta z urządzeń high-end AMR) aby przesył audio był nie tylko dobry, ale po prostu perfekcyjny.

Trzy wewnętrzne zasilacze stanowią czyste środowisko dla tego przetwornika, aby odtwarzać dźwięk wysokiej rozdzielczości. Układ ESS Hyperstream – zazwyczaj stosowany w urządzeniach high-endowych – jeszcze polepsza reprodukcję dźwięku, który staje się wyjątkowo realistyczny.

Postęp w technologii komputerowego audio przeniósł jakość dźwięku ponad tą, uzyskiwaną z płyt CD. Tylko przetworniki cyfrowo-analogowe umiejące przetwarzać nagrania najwyższej jakości mogą zrealizować pełen, niesamowity potencjał nowoczesnych cyfrowych formatów High Definition – aż po 24 bity/192 kHz i więcej.

Tego typu nagrania są praktycznie jedynie dostępne jako pliki do pobrania i odtworzenia na komputerze. Zaakceptowanie czegokolwiek gorszego z DACa opracowanego jako partner do komputerowego odtwarzania muzyki byłoby akceptacją kompromisów dotyczących jakości brzmienia. Dla iFi to nie było możliwe.

ESS Sabre jest jednym z układów przetwarzających najwyższej jakości. Dzieje się tak, ponieważ układ ESS Sabre posiada technologię Hyperstream, która pozwala na uzyskanie 10x lepszego stosunku dźwięku do szumu (SNR), wyjątkowej dynamiki i zdecydowanej redukcji jittera, co w sumie powoduje, iż uzyskana jakość dźwięku jest zdecydowanie lepsza niż u konkurencji.

Muzyka jest wyjątkowo czysta, niemal rzeczywisty. Linie basu są ostrzejsze i mocniejsze niż zazwyczaj, muzyka brzmi jak na żywo.

Realizm i rozdzielczość mają znaczenie. Te i inne cechy są determinowane przez wiele czynników – technologię interfejsu USB, jakość zasilania i analogowego stopnia wyjściowego. iDAC korzysta z asynchronicznego/bez­jitterowego interfejsu USB aby przesył danych audio był jak najlepszy.

Trzy wewnętrzne, dedykowane zasilacze produkują idealnie czyste środowisko dla DACa. W połączeniu z dyskretnym stopniem wyjściowym – takim jak w hi-endowych urządzeniach audio – iDAC odtwarza najbardziej wierny i muzykalny dźwięk wysokiej rozdzielczości jaki tylko jest dostępny.

Asynchroniczne połączenie USB jest teraz standardem. Jest też uznane za przełomowe. Dla iFi to tylko początek, iDAC posiada asynchroniczny interfejs USB z technologią Bit-Perfect. Zanim zastosowano ten interfejs w iDACu, ta technologia była zarezerwowana dla drogich, high-endowych przetworników AMR. Nasi inżynierowe przenieśli tą zaawansowaną technologię do iDACa, za naprawdę niewielkie pieniądze.


Technologia DirectDrive (która pochodzi z topowych urządzeń studyjnych) umożliwia zastosowanie układu bez kondensatorów sprzęgających, co skraca ścieżkę dźwięku. Ta technologia to nie tylko sprzęganie bezpośrednie, ale za nią stoi więcej innowacyjnych rozwiązań, pozwalających na uzyskanie wyższej mocy wyjściowej i mniejszych zniekształceń niż w większości urządzeń zasilanych przez USB. Słuchawki są wrażliwe na wszystkie częstotliwości, więc przekażą niezniekształcony, niepodkolorowany dźwięk. Państwa uszy będą zachwycone słyszalną poprawą wniesioną przez iDACa.



FOTO


Link: allegro.pl/-i6353834930.html


Oś belka tylna Peugeot 206 SW kombi REGENEROWANA!!! gwarancja 2 lata!
Oś do Peugeota 206 SW (wersja kombi) z hamulcami bębnowymi lub tarczowymi (na innych aukcjach znajdą Państwo belki do wersji 3d, 5d, cc oraz s16).



Oferowana na tej aukcji belka jest kompletna, składa się między innymi z poprzecznicy, wahaczy, drążków skrętnych itd.



Na czym polega proces naprawy belki:



- Każda belka, która trafia do nas jest rozbierana przy pomocy specjalnych ściągaczy. Weryfikujemy stan wszystkich elementów pod względem zużycia oraz ew. przeszłości wypadkowej.

- Wymiana czopów na nowe w technologii na zimno. Ta technologia daje zdecydowanie lepsza trwałość i mniejsze ryzyko uszkodzenia przy naprawie niż technologia na gorąco. Czopy wysokiej jakości o twardości 60HRC.

- Wymiana łożysk: używamy wysokiej jakości łożysk firm Koyo, Timken, Nadella, SNR (są to producenci oryginalnych łożysk dla Peugeota, Citroena).

- Sprawdzamy gniazda osadcze łożysk oraz płetwy stabilizatora, wymiana na regenerowane w momencie jakiegokolwiek uszkodzenia.

- Sprawdzamy i ew. wymieniamy wszystkie pordzewiałe lub rozbite płetwy stabilizatora.

- Sprawdzamy i ew. wymieniamy poduszki mocujące belkę do nadwozia.



Tylko tak wykonana naprawa przywraca belkę do idealnego stanu i pozwala na długotrwałą i bezproblemową eksploatację. Każda belka regenerowana przez nasza firmę objęta jest pisemną gwarancją na 24 miesiące lub 70 000 km (co nastąpi pierwsze).



Jakie informacje należy podać podczas zamawiania belki:



- rodzaj hamulców tylnich auta

- rodzaj nadwozia (tj. 3D, 5D, kombi, lub CC)

- średnicę drążków skrętnych (oznaczona jest przez paski namalowane na nich -niebieskie lub żółte)

- rodzaj układu ABS (np. prawy czujnik, śruba u góry czy u dołu)



Aby odebrać gotową zregenerowaną belkę, należy zwrócić starą belkę, która będzie nadawać się do regeneracji!



W jaki sposób można naprawić u nas belkę:



- przyjechać autem wymagającym naprawy: wymienimy belkę (koszt belki + koszt wymiany 190zł) czas naprawy ok. 2h

- możemy również wysłać belkę zregenerowaną. Należy wtedy odesłać swoją (pobierana jest kaucja w kwocie 300zł zwracana po oddaniu belki zużytej jedynie eksploatacyjne, nie powypadkowej i nie uszkodzonej przy wcześniejszych naprawach). Koszt wysyłki w jedną stronę to 55zł czyli w sumie 110zł, przy płatności za pobraniem koszt wynosi 120zł. Zamówienia na belki przyjmowane są jedynie mailem lub sms'em, aby uniknąć nieporozumień. W treści należy podać wszystkie informacje o belce, Imię i Nazwisko oraz adres do wysyłki.



Naprawiamy również belki do:



-Peugeot 306, Citroen Xsara, Citroen Zx



-Peugeot Partner, Citroen Berlingo, Citroen Xsara Picasso



Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:



www.gropro.com.pl



Nasz warsztat mieści się pod Warszawą:



Podane ceny są cenami Brutto. Na życzenie klienta wystawiamy paragon lub Fakturę Vat.



Zapraszamy!

Link: olx.pl/oferta/CID5-ID6WX6R.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • own-team.pev.pl